دسته‌های اخبار

تجدید دوره های ارتقاء صلاحیت علمی داوری(فوق العاده)

 1398/04/26       25554     

انجمن علمی آیین دادرسی مدنی ایران
وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

با توجه به استقبال گسترده عزیزان از دوره 5گانه ارتقاء صلاحيت علمي داوری، که با حضور ریاست محترم انجمن و نماینده شورای عالی داوری قوه قضاییه برگزار شد.
 همچنین در پاسخ به تقاضاهای مکرر علاقمندان مبنی بر تکرار دوره 5گانه ارتقاء صلاحيت علمي انجام داوری در تهران بدینوسیله اعلام میگردد که:
الف) ظرفیت ثبت نام گروه بعدی که مربوط به دوره روز 10 مردادماه  می باشد نیز تکمیل گردید.
ب) اما بنا به تقاضاهای مکرر از سوی متقاضیان مبنی بر تجدید دوره ها و با موافقت صورت گرفته مقرر گردید یک دوره فوق العاده برای روز:پنج شنبه مورخه 1398/5/24برگزار گردد لذا:
متقاضیان محترم می توانند از امروز نسبت به ثبت نام  در دوره فوق العاده  مذکور از طریق وب سایت انجمن و یا لینک های ذیل جهت ثبت نام اقدام نمایند.

3- لازم به ذکر است که ظرفیت این دوره فوق العاده محدود بوده و اولویت با کسانی است که زودتر اقدام به ثبت نام نمایند.

اهداف:
توسعه و ایجاد اشتغال در موضوع داوری برای عزیزانی که علاقمند به شغل داوری در سطح کشور از اهداف اصلی اين برنامه می باشد که با ارتقاء سطح علمي علاقمندان و متقاضيان انجام داوري، ارتقاء صلاحیت علمي داوران وحقوقدانان علاقمند به موضوعات داوري، همچنین استاندارد سازي مباحث علمي و آموزشي داوري (تئوري و عملي) شروع شده و درنهایت عزیزان علاوه بر اینکه در مرکز جامع داوری مشغول می شوند می توانند درسطح کشور نیز به عنوان داور مشغول فعالیت شوند.
 
اشخاصي كه مي توانند ثبت نام كنند:
كليه فارغ التحصیلان رشته های حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی.
تذكر: ثبت نام دانشجويان ترم آخر ليسانس با ارائه گواهي بلامانع است.
 
برگزار كننده :
انجمن علمي آيين دادرسي مدني ايران وابسته به وزارت علوم، تحقيقات و فناوري كه براساس ضوابط و نقشه جامع علمي كشور، بعنوان بالاترين مرجع علمي كشور درموضوعات آيين دادرسي مدني و داوري مي باشد.
 
مزايا:
1- ارتقاء توان علمي علاقمندان به داوري بعنوان يك فعاليت مرتبط با رشته تحصيلي و تخصص كسب شده خود.
2- امکان ثبت مشخصات و اطلاعات کامل اخذ کنندگان گواهینامه تایید صلاحیت علمی انجام داوری در سامانه کشوری داوران دارای تاییده صلاحیت و ارائه آنها به مراجع قضایی، قانونی و عموم جهت ارجاع پرونده ها و اختلافات داوری به آنها.
3- ارتقاء توان علمي انجام داوري براي شركت ها و موسسات با اتكاء به تخصص كسب شده درمبحث داوري و امكان پيش بيني ارجاع امر داوري در اموراختلافي و قراردادي و افزایش اعتماد عمومی مردم براي ارجاع امر داوري خود به عزيزاني كه توانمندي علمي درمبحث داوري را كسب و ارتقاء داده اند. 
 
فرايند ثبت نام:
به 2 روش ذيل امكان پذير خواهد بود:
روش اول : فقط ثبت نام دردوره سطح1 ازمجموعه  دوره هاي 5 گانه تئوري و عملي" ارتقاء صلاحیت علمی داوری" . 
 

روش دوم: ثبت نام 5سطح بطوریکجا و بهرمندی از تخفیف ویژه 40درصدی که ثبت نام تحت عنوان دوره های 5گانه ارتقاء صلاحیت علمی داوری(5سطح) از طریق لینک ذیل قابل ثبت نام می باشد.
تذکر: مهلت ثبت نام با تخفیف ویژه 40درصدی محدود خواهد بود و بعد از آن تخفیف ها برداشته خواهد شد.
 
شرايط  دوره هاي پنج گانه داوري:
1- اين دوره ها بصورت تئوري و عملي خواهد بود و از سطح يك شروع و تا سطح پنج ادامه خواهد داشت.
2- در پايان هر دوره گواهي پايان دوره به شركت كنندگان اعطاء خواهد شد. و در پايان سطح 5 نيز از شركت كنندگان يك آزمون از مطالب ارائه شده در كل سطوح 5گانه گرفته و به قبول شدگان گواهينامه صلاحيت علمي داوري اعطاء خواهد شد.
3- هريك از سطوح پنج گانه پيش نياز سطح بعدي خواهد بود. لذا رعايت ترتيب سطوح دوره هاي داوري براي كساني كه مي خواهند گواهينامه صلاحيت علمي اخذ نمايند الزامي خواهد بود.
تذكر:  ثبت نام دانشجويان و كساني كه تمايل به اخذ گواهينامه پنج گانه را ندارند در هريك از دوره ها بدون رعايت پيش نياز بلامانع بوده و به آنها فقط گواهينامه پايان همان دوره اي كه شركت كرده اند اعطاء خواهد شد.
 
روابط عمومي
انجمن آيين دادرسي مدني ايران
وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

 
 
1- لینک ثبت نام دوره دوره ارتقاء صلاحیت علمی داوری (سطح1)
 
 
2- لینک ثبت نام کل سطوح بطوریکجا و بهرمندی از تخفیف ویژه 40درصدی
تجدید دوره های ارتقاء صلاحیت علمی داوری(فوق العاده)
اولین نفری باشید که راجع به این خبر نظر میدهید.
برای نظر دهی در صورتی که عضو سایت هستید از بخش ورود با سیستم وارد شوید و در غیر اینصورت از بخش ثبت نام نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.
لطفا منتظر بمانید ...