دسته‌های اخبار

پيش ثبت نام متقاضيان دوره های ارتقاء صلاحيت علمي داوري

 1397/12/10       23979     

اطلاعیه
به اطلاع مي رساند، پيش ثبت نام دوره های ارتقاء صلاحيت علمي واجدين شرايط انجام داوري، از بين كليه متقاضيان «داوری» كه داراي شرايط  لازم باشند از روز يكشنبه مورخه 12/12/1397 و از طريق سامانه رسمي انجمن آيين دادرسي مدني ايران وابسته به وزارت علوم، تحقيقات و فناوري شروع خواهد شد.
روابط عمومي
انجمن علمي آيين دادرسي مدني ايران

لينك ثبت نام

 
 پيش ثبت نام متقاضيان دوره های ارتقاء صلاحيت علمي داوري
نظرات
  داوود شریفی فتح اباد        1397/12/16 11:09:31 ب.ظ     
شرایط سنی حداقل وحداکثر چقدرمیباشد
  پاسخ کارشناس مربوطه
باسلام
شرایط سنی ندارد اما متقاضیان باید حداقل ترم آخر مقطع کارشناسی باشند.

 
  مسعود محمدی شعار خاکی        1397/12/10 11:03:51 ب.ظ     
بسم الله الرحمن الرحیم با عرض سلام و تشکر از زحمات کلیه عوامل انجمن آیین دادرسی مدنی. در عصر حاضر، داوری یکی از مباحث مهم و فنی جهت کاستن تشکیل پرونده های قضایی و طرح دعاوی یا فصل آنها در مراجع قضایی می‌باشد که میبایست در توسعه آن از هیچ همتی دریغ ننمود منتهی از انجمن آیین دادرسی مدنی استدعا میگردد برحسب نیاز مردم و تقویت دانش آموختگان حقوق همانند اتاق محترم داوری، شروط اضافی و بی اساس چون دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد یا وکیل بودن و امثالهم را ملاک ثبت نام علاقه مندان قرار ندهند و آموزش این حرفه را تسهیل نمایند که در آینده ای نزدیک به جهت تشکیل موسسات میانجیگری نیازمند افراد آموزش دیده و آشنا به فن داوری می‌باشیم. با تجدید احترام
برای نظر دهی در صورتی که عضو سایت هستید از بخش ورود با سیستم وارد شوید و در غیر اینصورت از بخش ثبت نام نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.
لطفا منتظر بمانید ...